Sommige boeken zijn nauwelijks verkrijgbaar of ze zijn al een bestseller. Dat geldt ook voor Voedingsweetjes. De populariteit van de schrijver zal daar alles mee te maken hebben. Influencer en diëtist Leroy van de Ree begeeft zich op social media waar hij onder jongeren een enorme schare volgers heeft verzameld. Die leert hij op een aansprekende manier hoe ze onderscheid kunnen maken tussen gezonde en ongezonde producten en maakt ze weerbaar tegen misleidende aanprijzingen op verpakkingen van verleidelijke snacks en gemaksvoedsel vol kunstmatige toevoegingen. Overigens zullen niet alleen jongeren maar ook lezers van andere leeftijden goed met zijn boek uit de voeten kunnen. De titel daarvan is goed gekozen en dekt de lading, want in hapklare brokken bespreekt hij de belangrijkste voedingsmiddelen. Op het omslag prijst hij zijn boek aan als ‘jouw gids in de supermarkt’. Inderdaad, in de winkel kan het zeker goed dienst doen, als je daar tenminste met een boek onder je arm wilt rondlopen ... Je thuis op de bank voorbereiden, is wellicht toch praktischer.
Beste bezoeker, u heeft geen toegang.
Enkel (web)abonnees hebben toegang tot tijdschriftartikelen. Het webabonnement is nog in de maak.
U kunt zich wel alvast (gratis) registreren en tal van andere webartikelen raadplegen!